تحویل محصولات در تهران و کرج کمتر از 1 ساعت و برای شهرستان 48 ساعته می باشد.

خرید حضوری داریم
فروشگاه اینترنتی دیجی ویرا

پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته چند نوع دارد؟

پکیج دوربین مداربسته
انواع پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته که شما برای خرید انتخاب می کنید باید گارانتی و پشتیبان معتبری داشته باشد تا در آینده اگر مشکلی برای دستگاه،دوربین مدار بسته و یا قطعی تصویر داشتید بتوانند پاسخگوی شما عزیزان باشند و در اسرع وقت با کادری مجرب و ماهر در خدمت رسانی آماده باشند.

پکیج های دوربین مداربسته سه نوع دارند:

  1. پکیج دوربین مدار بسته AHD
  2. پکیج دوربین مدار بسته دیجیتال(IP)
  3. پکیج دوربین مدار بسته بیسیم

حالا در ادامه به بررسی پک های دوربین مداربسته می پردازیم که هر کدام چه ویژگی دارند؟

پکیج دوربین مدار بسته AHD

پک دوربین های مداربسته AHD اگر بخواهیم به صورت ساده بگوییم برای شما عزیزان از دوربین های قدیمی می باشد که تکنولوژی قدیمی تری نسبت به دوربین های آی پی می باشد و از تصویر متوسطی برخوردار هستند و بیشتر برای مکان هایی با وسعت کم استفاده می شود مانند ساختمان های مسکونی،ویلا،فروشگاه های کوچک،آپارتمان ها،کارگاه های کوچک و از این قبیل مکان ها که از وسعت کمتری برخوردار هستند چون این پک ها از قیمت پایین و کیفیت نصویر متوسطی به شما می دهد.اگر که برای شما عزیزان کیفیت تصویر مهم می باشد از پکیج های دوربین IP استفاده کنید.

پک دوربین مدار بسته IP

پک های دوربین مداربسته IP ویژگی های بسیار متفاوتی نسبت به دوربین های AHD دارد به چند ویژگی دوربین های IP بپردازیم: یکی از ویژگی های بسیار خوب این است که شما می توانید از دوربین هایی با کیفیت بسیار مناسب که پلاک خوانی و ثبت پلاک یا وصل کردن به نرم افزار را دارد،استفاده کنید.دومین ویژگی کابل کشی بسیار کمتر از دوربین مداربسته IP می باشد سومین ویژگی کیفیت تصویر بسیار مناسب تر نسبت به دوربین های AHD می باشد.این دوربین ها را هم شما می توانید برای هر مکانی استفاده کنید چه کوچک چه بزرگ هیچ فرقی نمیکند.

برخی از پروژه هایی که تیم ما با دوربین های IP انجام داده اند که هر کدام از پروژه ها از برند های دوربین مداربسته متفاوتی استفاده شده است را با هم می بینیم.

پک دوربین مدار بسته بیسیم

پک دوربین های مداربسته بیسیم هم چند ویژگی خوب دارند یکی از ویژگی ها این است که فقط سیم برق می خواهند و نیازی به کابل کشی دیگری ندارد وخیلی راحت هم به دستگاه خود وصل می شوند.ما این دوربین ها را بیشتر برای فضاهای کوچک پیشنهاد می دهیم چون سیگنال دهی این دوربین ها تا فاصله ی معینی می باشد.و باید فاصله دستگاه تا دوربین بنا به استانداردهای شرکت سازنده باشد که اگر از آن فاصله معین بیشتر شود دوربین نمی تواند با دستگاه ارتباط برقرار کند و تصویر هم قطع می شود.

کیفیت تصویر پکیج های دوربین مداربسته

چرا کیفیت تصویر بالا یکی از ویژگی های اصلی پکیج دوربین های مداربسته است؟ کیفیت تصویردر دوربین های شما می تواند به معنای تفاوت بین تصاویر دانه دار و تار باشد که اتفاق های مهم را پنهان می کند، بنابراین تصاویر با کیفیت بالا که به شما امکان دهد افراد را در یک صحنه شناسایی کنید ایده خوبی است که دوربین هایی با بالاترین وضوح خریداری کنید.

کیفیت تصویر پکیج دوربین مداربسته
رزولوشن تصویر دوربین مداربسته از قدیم تا جدید

با این حال ، رزولوشن مورد نظر شما بسته به خرید دستگاه های ضبط آنالوگ یا دیجیتال متفاوت خواهد بود. دوربین های آنالوگ یا ahd سیگنال های خود را به یک DVR ارسال می کنند ، که آنها را به تصاویرتبدیل می کند. محدوده وضوح یک دوربین آنالوگ قدیمی بین D1 تا 960H (کیفیت تصویر دوربین های آنالوگ قدیمی نهایتاP480) است.

همچنین هنگام خرید پکیج دوربین مداربسته در این نوع دوربین باید حداکثر رزولوشن DVR خود را در نظر بگیرید. DVR فقط تصاویر را در حداکثر رزولوشن خود ضبط می کند و در مانیتور تصاویر را به نمایش می گذارد. اگرچه ممکن است یک دوربین 700TVL داشته باشید ، اگر DVR شما فقط می تواند تا 500TVL ضبط کند، بنابراین نمی تواند تصاویر دوربین های 700TVL  را ضبط کند. پس برای به دست آوردن بالاترین کیفیت تصویر، اطمینان حاصل کنید که DVR شما از وضوح بالایی برخوردار باشد.که این موضوع در همه ی مدل های دوربین های آنالوگ ،AHD  و IP یا دیجیتال صدق می کند.

قیمت پکیج دوربین مداربسته

قیمت پکیج دوربین مداربسته
قیمت انواع پکیج دوربین مداربسته

دیجی ویرا،پکیج های دوربین مداربسته مختلفی  را طراحی کرده است که قیمت پکیج های دوربین مداربسته،متناسب با هر مقدار بودجه شما موجود است و شما میتوانید از این پکیج ها برای هر عملکردی استفاده کنید که شامل نظارت های ساده تا نظارت های پیچیده می باشد.

این پکیج ها شامل:

  • دستگاه ضبط کننده مرکزی (DVR ، NVR، XVR)
  • دوربین های مداربسته
  • کابل دوربین مداربسته
  • هارد (بسته به درخواست ذخیره سازی شما)
  • سوکت های اتصال
  • منبع تغذیه

می باشدکه میتواند سیستم های نظارتی را برای شما تشکیل دهند.دوربین های مداربسته برای استفاده درمکان ها و اهداف مختلف انواع متعددی دارند که عوامل مختلفی مانند کیفیت دوربین و تصویر،دسترسی های دوربین،انعطاف پذیری تنظیمات دوربین و قابلیت هایجدید مدل های موجود در بازار را از یکدیگر متفاوت میکند و این عوامل همچنین برروی قیمت پکیج دوربین مداربسته تاثیر می گذارد و باعث افزایش و یا کاهش آن می شود.

برگشت به بالا
مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.