تاریخچه دوربین مدار بسته و سیستم های نظارتی هایک ویژن

تاریخچه شرکت هایک ویژن

شرکت تکنولوژی دیجیتال Hikvision Hangzhou ، با مسئولیت محدود . (در ادامه به عنوان “شرکت هایک ویژن” یا “Hikvision” نامیده می شود) در نوامبر ۲۰۰۱ تاسیس شد و با ۴۹ درصد سرمایه خارجی تاسیس شد . این شرکت به طور رسمی در هیئت مدیره شرکت کوچک و متوسط (SME Board) در بورس اوراق بهادار شنزن چین در تاریخ 28 مه 2010 (002415.SZ) ثبت شد تا ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۶ ، Hikvision دارای سرمایه‌گذاری در بازار بیش از ۲۰ میلیارد دلار آمریکا ، بیش از هجده هزار کارمند و ۴۰ شرکت تابعه یا شرکت‌های سهامدار در سراسر جهان است

.هایک ویژن دیجی ویرا

ساختار مدیریتی شرکت Hikvision

Hikvision به عنوان یک شرکت سهامی و مستقل ، مجموعه متنوعی از سهامداران خصوصی و دولتی دارد . تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ ، ۴۱.۸۸ درصد از سهام Hikvision به طور مشترک متعلق به شرکت گروه HIK فن‌آوری الکترونیک چین بود . ( CETHIK ) و موسسه تحقیقاتی شماره ۵۲ ، هر دو بخشی از شرکت سرمایه‌گذاری دولتی هستند ؛ ۱۸.۲۸ % متعلق به بنیانگذاران و مدیران اجرایی شرکت است ؛

۸.۴۸ % متعلق به سرمایه گذاران شرکت است ؛ سرمایه گذاران سازمانی بین‌المللی مانند UBS AG و JP مورگان در میان ۱۰ سهامدار برتر هستند . در حال حاضر ، هیات‌مدیره Hikvision متشکل از هشت نفر از مدیران است که سه تن از آن‌ها مدیران مستقل هستند . پنج نفر از کارگردانان غیر مستقل عبارتند از آقای چن Zongnian و آقای لیو ژیانگ Xiang که توسط موسسه تحقیقاتی CETHIK و CETC شماره ۵۲ تعیین شده‌اند ؛ آقای Kung Hung ، سهامدار ، و ، آقای هو Yangzhong و آقای وو Weiqi از طرف تیم مدیریت ارشد شرکت .

این سه نفر از کارگردانان مستقل هستند. آقای چنگ تین – ، رئیس سابق شرکت صنایع Precision China ، و معاون شرکت صنعت Precision Hai در تایوان هستند ؛ آقای وانگ Zhidong ، موسس شرکت SINA در نزدک ، و آقای لو Jianzhong ، یکی از شرکای سابق شرکت PricewaterhouseCoopers، هستند .
آقای هو یانگژونگ به عنوان مدیر ارشد اجرایی Hikvision، رهبری تیم مدیریت ارشد را بر عهده دارد و بر مدیریت روزمره شرکت و عملیات تجاری نظارت دارد . Hikvision عملیات روزانه خود را مطابق با قوانین قابل‌اجرا و اصول تجاری انجام می‌دهد.

ساختار حاکمیت هایک ویژن

سهامداران ، جلسات هیات‌مدیره و جلسات هیات نظارت، که ساختار حاکمیت شرکتی این شرکت را تشکیل می‌دهند، بر اساس مقررات انجمن و قوانین داخلی اداره می شود. هیئت مدیره Hikvision در پنج دوره متوالی به عنوان “10 شرکت برتر مدیریت شرکت های مدنی ، توسط شرکت اوراق بهادار تایمز برای پنج سال متوالی مورد تقدیر قرار گرفته‌است . علاوه بر این، هیئت مدیره شرکت به عنوان “بهترین روابط سرمایه گذار بین شرکت های کمکی SME” شناخته شده است و ” هیات برجسته مدیران ” را در قرن ۲۱ به رسمیت شناخته‌است .

Hikvision بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات نظارت ویدیویی در جهان است

براساس داده‌های تحقیق مستقل سالانه از IHS Markit ، Hikvision ۱۹ / ۵ % از سهم بازار را در صنعت نظارت ویدیویی جهانی در سال ۲۰۱۵ تشکیل می‌دهد که با سهم ۴.۶ % در سال ۲۰۱۰ افزایش‌یافته است و در رده‌بندی قرار گرفته‌است . Hikvision هایک ویژن از سهم بازار برای پنج سال متوالی در سطح جهانی برای نظارت ویدیویی استفاده می‌کند . در سال ۲۰۱۵ ، Hikvision با سهم بازار ۱۲.۲ درصد در بازار EMEA در رتبه اول قرار گرفت و در بازار آمریکا با ۷.۳ درصد از سهم بازار، در جایگاه دوم قرار گرفت .

Hikvision ، محصولات نظارت ویدیویی و راه‌حل‌های بازار جهانی را از طریق بیش از ۲۴۰۰ شریک در ۱۵۵ کشور و مناطق فراهم می‌کند . در سرزمین اصلی چین ، Hikvision با بیش از ۴۰۰۰۰ توزیع‌کننده ، سیستم های سازنده و نصب کننده ها کار می‌کنند . محصولات و راهکارهای شرکت به طور گسترده‌ای در تعدادی از بازارهای عمودی و در ساختمان‌های مهم در سراسر جهان از جمله استادیوم المپیک پکن ، اکسپو شانگهای ، شهر امن سئول ، ورزشگاه جام جهانی برزیل ، فرودگاه Linate ایتالیا و بسیاری دیگر گسترش پیدا کرده‌است .

هایک ویژن با استفاده از منابع جهانی و فنی ، مهندسی ، فروش و خدمات به مشتریان ارزشمند خود در سراسر جهان اختصاص دارد . در تیم فروش خارج از کشور Hikvision، حدود 90٪ از کارکنان ساکنان محلی هستند؛ برای مثال ، Hikvision اروپایی حدود ۲۱۰ کارمند دارد که در بین آن‌ها ۱۹۰ نفر از آن‌ها محلی هستندHikvision اثربخشی عملیاتی را بهینه می‌کندبرای بهینه‌سازی عملیات داخلی و اثربخشی مدیریت ، Hikvision سیستم ERP – RF ، سیستم SAP Siebel CRM ، سیستم PDM / PLM ، و همچنین CMMI و IPD برای مدیریت تحقیق و توسعه را معرفی کرده‌است.

مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
جناب نورانی 09221001325
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.