آموزش و راه اندازی نرم افزار v380

نرم افزار v380
دانلود نرم افزار برای اندروید
دانلود نرم افزار برای ios

آموزش نرم افزار v380

آموزش نرم افزار v380 به صورت کاربردی و کامل تا بتوانید دوربین های مداربسته بی سیم یا دوربین لامپی خود را در این نرم افزار اضافه کنید، و از انتقال تصویر رایگان دوربین ها استفاده کنید، با توجه به دوربین می توانید تماس صوتی اینترنتی هم داشته باشید.

شما در این نرم افزار می توانید هر تعداد دوربین بی سیم که بخواهید اضافه کنید و دوربین ها را به صورت کامل مدیریت کنید و یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار اعلام هشدار این نرم افزار می باشد که می تواند مثل دزدگیر از طریق اینترنت به شما هشدار بدهد.

امکان دیدن تصاویر ضبط شده به روی رم را از طریق نرم افزار بوسیله اینترنت (دورتر از دوربین ) دانلود کنید و ببینید.

آموزش نرم افزار v380

ثبت نام نرم افزار انتقال تصویر V380

برای دانلود این نرم افزار می توانید از طریق Google Play برای گوشی های اندروید و Apple Store برای گوشی های آیفون نصب کنید.

نرم افزار v380برای کار کردن با این نرم افزار ابتدا باید ثبت نام از طریق قسمت ثبت نام (register) انجام دهید.

در این قسمت روی گزینه ثبت نام (register) کلیک کنید تا به بخش ثبت نام هدایت بشوید.

ثبت نام نرم افزار v380در برگه ثبت نام فقط می توانید از طریق ایمیل ثبت نام انجام دهید که منطقه سکونت خود را آسیا انتخاب کنید و در قسمت ایمیل ، پست الکترونیکی خود را وارد کنید ، پس از اینکه آدرس را وارد کردید روی گزینه درخواست کد (Verify Code) بزنید تا به ایمیل شما کد ارسال شود و به پیام های دریافتی (INBOX) که در برنامه وارد کردید رجوع کنید و یک پیام از طرف نرم افزار V380 دریافت می کنید که در این پیام کد عددی 6 رقمی وجود دارد.

ایمیل نرم افزار v380این کد را در قسمت خالی درخواست کد وارد می کنید و گزینه بعدی (Next) را انتخاب می کنید.

اپلیکیشن v380در برگه تنظیم رمز (Set Password) باید برای حساب کاربری خود برای نرم افزار V380 پسورد تنظیم کنید که می تواند شامل عدد و حروف باشد و دوباره برای تایید آن رمز را تکرار کنید.

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

ورود به نرم افزار v380

بعد از اینکه پسورد حساب کاربری خود را انتخاب کردید به صفحه ورود منتقل می شوید که باید نام کاربری یا ایمیل خود و رمز حساب خود را وارد کنید تا به حساب کاربری خود ورود کنید تا دوربین هایی را که به این نرم افزار اضافه می کنید برای همیشه در حساب شما ذخیره شود.

 

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

در صفحه تجهیزات (Device) روی علامت + می زنید تا دوربین مورد نظر خود را اضافه کنید ، در این صفحه شما تمام تجهیزات خود را که با نرم افزار V380 کار می کنند را می توانید مدیریت کنید.

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

 

روی علامت + می زنید و گزینه اضافه کردن دوربین (Add Camera) را انتخاب می کنید که در بتوانید تنظیمات دوربین خود را انجام دهید.

در صفحه اضافه کردن دوربین (Add Camera) گزینه دوربین هوشمند بی سیم (wifi smart camera ) را انتخاب کنید.

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

در این صفحه نرم افزار ، دوربین مورد نظر شما را که در اطراف وجود دارد را پیدا کرده و به شما نشان می دهد، و شما دوربین مورد نظر خود را انتخاب می کنید و نرم افزار شما را به مرحله بعدی که اتصال به مودم بی سیم می باشد هدایت می کند.

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

در این مرحله شما اسم مودم وای فای خود را انتخاب می کنید و رمز وای فای خود را وارد می کنید و گزینه Confirm را در انتها کار فشارید تا دوربین به صورت بی سیم به مودم وای فای متصل شود و شما بتوانید انتقال تصویر از راه دور را داشته باشید.

 

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

بعد از اینکه دوربین شما با موفقیت به مودم وصل شد به صفحه انتخاب اسم برای دوربین منتقل می شوید، که بعد از انتخاب اسم برای دوربین مدار بسته خودتون مراحل به پایان می رسد و به صفحه ابتدایی منتقل می شوید.

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

 

در اینجا گزینه شروع (Play) را انتخاب کنید تا به صفحه ورود رمز برای دوربین خودتون هدایت شوید.

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

در این صفحه رمز دوربین خودتون را به دلخواه و از حروف و عدد انتخاب کنید و دوباره تکرار کنید و در انتها روی گزینه Confirm بزنید تا رمز شما ثبت شود.

آموزش نرم افزار انتقال تصویر v380

 

مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
جناب نورانی 09221001325
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.