انواع دوربین مداربسته بیسیم

انواع دوربین مداربسته بیسیم وجود دارد

انواع دوربین مداربسته بیسیم

انواع دوربین مداربسته بیسیم و چگونه کار میکنند؟ دوربین مداربسته بیسیم معمولا از برق 12 ولت و در بعضی از مدل ها با باطری کار می کنند که باطری آن قابل شارژ هست. و می تواند به صورت بی سیم با مودم اینترنت ارتباط برقرار کند و تصاویری را که جلو لنز دوربین وجود دارد با وای فای به مودم اینترنت ارسال کند.

ما از طریق نرم افزار مربوط به آن دوربین می توانیم تصاویر را در بستر اینترنت با گوشی هوشمند خود ببینیم و تنظیمات مربوطه را انجام دهیم و حتی می توانیم تصاویر ضبط شده در حافظه ای که به دوربین متصل  کردیم را به راحتی در گوشی خود باز پخش کنیم و مشاهده کنیم.

دوربین مدار بسته بیسیم - انواع دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته بی سیم  به چند دسته تقسیم می شود:

1 – چرخشی

2 – ثابت

دوربین مدار بسته چرخشی بیسیم

انواع دوربین مداربسته چرخشی - دوربین مداربسته بیسیم چرخشی چگونه استدوربین مدار بسته چرخشی بیسیم همانطور که از اسمش پیداست به صورت بی سیم به مودم اینترنت متصل می شود و می تواند از طریق نرم افزار به هر طرف که شما بچرخانید به چرخش در آید و نظارت کامل تری نسبت به آن مکان داشته باشید.

از این دوربین می توانید در مکان های داخلی و بیرونی به راحتی استفاده کنید و مزیت ویژه ای که این دوربین ها دارند می توانید صدای دو طرفه را داشته باشید که از طریق میکروفن روی دوربین صدای محیط را شنود کنید و بوسیله بلندگویی که روی دوربین وجود دارد بتوانید صحبت کنید.

انواع دوربین مداربسته بیسیم ثابت

انواع دوربین مداربسته بیسیم ثابت 360دوربین مداربسته بسیم ثابت انواع بسیاری دارد که می توان دوربین های 360درجه و دوربین های 120درجه اشاره کرد.دوربین مدار بسته ثابت قابلیت چرخش ندارد و می تواند فقط در یک مکان ثابت و در زاویه مشخص برای شما تصویر برداری کند که معمولا از لنز پاناروما 360 بهره می برند و با این لنز شما می توانید مکان مورد نظر خود را بیشتر پوشش دهید.

این دوربین ها معمولا در مکان های داخلی استفاده می شود و ضد آب نیستند، شما با این دوربین ها می توانید صدای دورطرفه برای نظارت بهتر داشته باشید، که از طریق میکروفن صدای محیط را شنود می کنید و با بلندگو می توانید در محیط صحبت کنید

فرق بین دوربین چرخشی و ثابت

دوربین های چرخشی و ثابت یک فرق عمده با هم دارن که در چرخیدن دوربین های چرخشی هست و دوربین های ثابت بی حرکت در یک زاویه می مانند.

و تفاوت بعدی این دوربین ها در در لنز آن ها هست که معمولا اکثر دوربین های ثابت از لنز های پانوراما 360 بهره می برند و دوربینهای چرخشی از لنز های با زاویه 100 درجه استفاده می کنند.

شما بسته به نیاز خود دوربین مورد نظر را انتخاب کنید برای این کار می توانید از مشاوره رایگان دیجی ویرا بهره مند شوید.

مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
جناب نورانی 09221001325
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.