شرکت دوربین مدار بسته (داهوا) dahua

dahua
dahua
دوربین مدار بسته داهوا

تاریخچه داهوا Dahua

شرکت (داهوا) dahua یک پیشرو ارائه کننده راه حل در صنعت نظارت ویدیویی جهانی است . بیش از ۱۳۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد راه‌حل‌ها ، محصولات و خدمات شرکت (داهوا) dahua در بیش از ۱۸۰ کشور و مناطق استفاده می‌شود . شرکت (داهوا) dahua ۴۲ شرکت زیر مجموعه در سطح جهانی دارد ،این شرکت آسیا ، آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه ، اقیانوسیه ، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد .

شرکت (داهوا) Dahua متعهد به ارائه بهترین راه حل ها و محصولات با جدیدترین تکنولوژی ها است تا کاربران نهایی بتوانند با موفقیت کار خود را انجام دهند .در سال ۲۰۰۱ ، dahua اولین شرکت در چین شد که یک دستگاه ضبط ویدیویی دیجیتال ۸ کانالی را راه‌اندازی کرد . از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در ایجاد قابلیت های تحقیق و توسعه قوی برای تکنولوژی و نوآوری جدید ادامه داده است.

شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در ضمینه توسعه فناوری های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در حیطه سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است .

داهوا از سال 2002

داهوا در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز به کار کرد و تا سال 2003 موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد.از سال 2006 با تغییر در ساختار شرکت موفق به راه اندازی خط تولید در تمام ضمینه های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته ، DVR ، دوربين هاي تحت شبكه ، سرور وغیره شد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.داهوا برای اولین بار موفق به تولید

تجهیزات دوربین مدار بسته داهوا
Dahua

(داهوا) Dahua چه افتخاراتی دارد

از سال 2014، Dahua بر اساس گزارش IHS در بازار جهانی تجهیزات نظارت جهانی رتبه دوم را کسب کرده و در سال 2017 Dahua رتبه سوم را در امنیت بین المللی دارد.

دوربین های مداربسته dahua گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد.

شرکت (داهوا) Dahua با نوآوری‌های فنی سفارشی و خدمات لوکس ، راهکار‌های ترافیکی هوشمند داهوا و سایر راهکار‌های اعتماد مشتری را از طریق حل مشکلات خود به دست ‌آورد . از پروژه‌های بزرگ متعددی با راهکار‌های dahua اجرا شده اند و المپیک 2016، بازی های المپیک 2016، اجلاس G20 هانگزو، مراکز خرید عمان، خطوط هوایی LAN در پرو، APEC در چین و بسیاری دیگر. محصولات داهوا به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارضی ها (کنترل ترافیک) استفاده می شود.

در مورد داهوا بیشتر بدانیم

شرکت Dahua از سال 2014 حدود 10 درصد درآمد فروش سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است. این شرکت دارای چهار موسسه تحقیقاتی – موسسه فن‌آوری پیشرفته، موسسه کلان داده، چیپ و موسسه ابر ویدیو – – و بیش از ۶۰۰۰ مهندس و پرسنل فنی فعال در زمینه فن‌آوری‌های حاشیه – لبه در هوش مصنوعی، اینترنت، خدمات ابری، ویدیو، امنیت سایبری، و قابلیت اطمینان نرم‌افزاری و فن‌آوری‌های دیگر است. dahua بیش از ۸۰۰ اختراع ثبت‌شده را در سال ۲۰۱۶ ثبت کرده‌است.

براساس گزارش IHS ، dahua از سال ۲۰۱۴ در رتبه دوم بازار تجهیزات نظارت ویدیویی جهانی قرار دارد و در سال ۲۰۱۷ میلادی، dahua نفر در رده سوم ” امنیت بین‌المللی ” قرار دارد .

دوربین مدار بسته داهوا ویرا
Vira-Dahua

همکاری تیم ویرا با شرکت dahua

شرکت داهوا یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه دوربین مدار بسته و تجهیزات امنیتی می باشد که پروژه های بسیاری شرکت ویرا با تجهیزات داهوا انجام داده است و این برند همیشه با برند معروف هایک ویژن در مورد قیمت ، کیفیت و به روز بودن برنامه های کاربردی در رقابت می باشد.

dahuaدر کیفیت اجناس خود همیشه خوب بوده و توانسته بازار خوبی در ایران داشته باشد و چون کشور ایران با کشور چین رابطه خوبی دارد از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است.اینشرکت همیشه با خدمات عالی و به موقع خود در اجرای پروژها توانسته ما را راضی نگه دارد.این

نظر تیم ویرا در مورد محصولات داهوا عالی است زیرا در چند سال اخیر امتحانات خود را به تیم ویرا پس داده است واز لحاظ هزینه هم نسبت به رقبای خود، قیمت های رقابتی پیشنهاد می دهد.

محصولات شرکت (داهوا) Dahua عبارتند از :

سیستم نظارت تصویری پیشرفته

سیستم حمل و نقل هوشمند

سیستم ساختمان هوشمند

کنترل دسترسی

آی فون تصویری

زنگ هشدارقفل هوشمند

مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.