تی پی لینک TP Link

modem tplink

تی پی لینک از کجا شروع کرد

شرکت TP – Link در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. تی پی لینک یک عرضه‌کننده جهانی از وسایل شبکه‌ای قابل‌اطمینان و لوازم جانبی ، درگیر در تمام جنبه‌های زندگی روزمره است . این شرکت به طور مداوم توسط شرکت تحلیل گر IDC به عنوان شماره 1 ارائه دهنده دستگاه های WLAN و CPE پهنای باند * رتبه بندی شده است، و توزیع محصولاتtp -link به بیش از ۱۲۰ کشور و خدمات‌رسانی به صدها میلیون نفر در سراسر جهان می‌پردازد .

شرکت TP – Link با یک هدف ثبات عملکرد و ارزش ، مجموعه‌ای از محصولات را اصلاح کرده‌است که نیازهای شبکه‌ای همه افراد را برآورده می‌کند . اکنون ، با ظهور سبک زندگی مرتبط ، این شرکت امروز در حال گسترش است تا از خواسته‌های فردا فراتر رود

مودم روتر تی پی لینک
modem tplink

برند موبایل Neffos

برند Neffos ، که توسط این شرکت در سال ۲۰۱۵ ایجاد شد ، آغاز ورود ما به بازار گوشی‌های هوشمند بود . با تجمع فعلی تکنولوژی در صنعت ارتباطات ، گوشی‌های هوشمند Neffos تی پی لینک تلاش می‌کنند تا مدرن‌ترین وسیله تلفن همراه را در عصر جدید دیجیتالی ایجاد کنند و تلاش می‌کنند تا مردم را به یکدیگر متصل کنند و به دنیای اطراف خود بازگردند .

برای هفت سال متوالی، * این شرکت اولین ارائه دهنده محصولات Wi-Fi جهان شده است. سال گذشته تی پی لینک بیش از 80 میلیون محصول * در سراسر جهان صادرات کرده است علاوه بر جوایز مقاله های متعدد تی پی لینک، شهرت ما برای ساخت محصولات با کیفیت بالا در ایالات متحده توسط ( J.D. Power) تایید شد، که در سال 2017 ،TP-Link را “بالاترین رضایت مشتری برای روتر های بی سیم” رتبه بندی کرد.

** ماموریت تی پی لینک از زمان تاسیس تقریبا یک چهارم قرن پیش است، در همه جا با بهترین فناوری Wi-Fi و شبکه ارتباط برقرار کرده است.

ما به خوبی در راه ما هستیم! یکی از رقبا این شرکت ، شرکت معروف دی لینک می باشد که در ایران هر 2 شرکت بسیار فعال هستند و با خدمات پس از فروش عالی به مشتریان خود خدمات می دهند.

modem tplink
شبکهTP-LINK
مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
جناب نورانی 09221001325
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.