امنیت مدارس با استفاده از دوربین مداربسته

امنیت مدارس با دوربین مدارس باقیمت مناسب دیجی ویرا

امنیت مدارس دولتی و غیر انتفاعی

امنیت مدارس مورد توجه مدیران مدارس در سطح کشور است و امروزه در مورد امنیت مدارس و امنیت دانش آموزان ، مدارس با چالش های بسیاری روبرو هستند.

استفاده از رویکرد لایه ای نسبت به امنیت مدرسه با ترکیب نظارت تصویری با کنترل دسترسی و آمادگی اضطراری برای تقویت ایمنی مدارس در پیش دبستانی ها ، K-12 و کالج ها و دانشگاه ها از هر اندازه ضروری است.

امنیت مدارس با دوربین مدارس باقیمت مناسب دیجی ویرا
دوربین مداربسته مدارس

1. دوربین های امنیتی را در مناطق آسیب پذیر نصب کنید

تعیین تعداد مکان های لازم برای نصب دوربین های امنیتی ضروری است. در حالی که بودجه مدارس ممکن است محدود باشد ، حتما اطمینان حاصل شود که همه ورودی ها و خروجی های اصلی ، مناطق مشترک و حاشیه های ساختمان پوشانده شده باشند – و هیچ خللی در پوشش وجود ندارد.

مکانهای برتر برای دوربین های امنیتی مدارس کجا هستند؟

     همه ورودی ها و خروجی های اصلی:

     راهروها

     محیط ساختمان

     کتابخانه ها

     آزمایشگاه های رایانه

     سالن ها

     زمین های بازی و مناطق متفرقه

     میادین ورزشی

     پارکینگ

نصب دوربین های امنیتی ویدیویی در مکان های پر ترافیک و پرخطر می تواند به افزایش ایمنی دانش آموزان و کارکنان ، کاهش بدهی ها و جلوگیری از سرقت ، خرابکاری و خسارت املاک کمک کند.

2. سیستم امنیتی منحصر به فرد برای امنیت مدارس نصب کنید

یک سیستم نظارت تصویری می تواند یک عامل بازدارنده قدرت در برابر جرایم باشد ، و اولین خط دفاع شما برای تقویت امنیت و امنیت در مدارس ، دانشگاه یا مرکز آموزشی شما است.

دوربین های امنیتی با وضوح بالا و ضبط کننده فیلم های ویدیویی چند کانال به شما امکان می دهند تا فعالیت در مناطق پر رفت و آمد و آسیب پذیر مناطق مدرسه خود را ضبط و مشاهده کنید ، و به فضای داخلی و خارجی مدرسه و دانشگاه خود 24/7 توجه کنید.

سیستم های دوربین فیلمبرداری فعالیت را ضبط کرده و مدارک ویدئویی قابل قبول دادگاه را برای شناسایی و محکوم کردن مجرمان با موفقیت ارائه می دهند.

3. به یاد داشته باشید که همه سیستم های امنیتی فیلم به طور یکسان ساخته نمی شوند

بسیاری از مدارس برای خرید و نصب سیستم امنیتی در مدارس خود به فروشندگان مختلف استعلام می گیرند و به دلیل محدودیت های بودجه ، فروشنده را با کمترین قیمت انتخاب می کنند. با این وجود ، انتخاب یک سیستم نصب و راه اندازی امنیت بر اساس قیمت تنها – ممکن است بهترین راه حل امنیتی را برای مدرسه شما فراهم نکند ، یا حتی نیازهای شما را برآورده کند.

چرا انتخاب یک سیستم امنیتی بر اساس قیمت به تنهایی چنین شرایطی دارد؟ برخی از فروشندگان برای دریافت انجام پروژه ،قیمت  پایین پیشنهاد می دهند ، اما در پایان نصب یک سیستم امنیتی ویدئویی که نیازهای امنیتی یک مدرسه باشد را ندارد. در این شرایط ممکن است سیستم  به درستی کار نکند ، وضوح تصویر و جزئیات مورد نیاز برای شناسایی افراد ضبط شده در فیلم را ارائه ندهد ، یا ممکن است برای گسترش آینده مقیاس پذیر نباشد.

این می تواند در دراز مدت برای شما بسیار گران باشد ، زیرا شما باید برای حل این مشکل یک فروشنده دیگر را انتخاب کنید ، تا تجهیزات به روز و قیمت نسبتا مناسبی را به شما پیشنهاد بدهد.

4. اجرای یک سیستم کنترل دسترسی به درب

راه حل های کنترل دسترسی به درب به شما امکان می دهد نظارت و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به مناطق حساس مدرسه خود را داشته باشید. سیستم های کنترل دسترسی الکترونیکی یک لایه محافظت اضافی را به همراه نظارت متمرکز و مدیریت چندین مکان و هزاران نفر از کارمندان فراهم می کند.

راه حل های کنترل دسترسی مبتنی بر IP برای نصب در هر اندازه مناسب است ، مدیریت دسترسی راحت و مقرون به صرفه را به همراه محیطی امن تر برای امنیت مدارس ، دانش آموزان و کارمندان فراهم می آورد.

کنترل دسترسی مبتنی بر IP همچنین قابلیت انعطاف پذیری را فراهم می کند ، به شما این امکان را می دهد که با افزایش نیازهای شما و بودجه تان اجازه ورود بیشتری به شبکه خود بدهید. علاوه بر این ، مدیریت دسترسی راحت برنامه ها و تعطیلات هفتگی را ارائه می دهد ، و مدیریت ساده دسترسی را ارائه می دهد.

5. اضافه کردن نظارت بر موبایل

DVR های تلفن همراه مجموعه ای از چشم های اضافی را برای نظارت بر اتوبوس ها ، رانندگان و دانش آموزان در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و مسائل سختگیرانه مانند قلدری ، رانندگی ناایمن ، خرابکاری و رفتار بی پروا را برطرف می کنند.

اضافه کردن DVR موبایل به ناوگان اتوبوس مدرسه شما این امکان را می دهد تا ببینید که اتوبوس در جاده ، در ایستگاه اتوبوس و پارک شده چه اتفاقی می افتد. بسیاری از DVR های موبایل امکان ردیابی موقعیت اتوبوس ها را در زمان واقعی از طریق GPS فراهم می کنند.واین امنیت موضوع امنیت مدارس را دوچندان میکند.

DVR های موبایل به بهبود ایمنی دانش آموزان ، همراه با مسئولیت پذیری راننده ، و در عین حال کاهش هزینه های حمل و نقل عمومی و کارکنان کمک می کنند.

مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
جناب نورانی 09221001325
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.