تکنولوژی poe در دوربین مداربسته چیست؟

poe چیست - پی او ای چیست

تکنولوژی poe در دوربین مداربسته

تکنولوژی poe در دوربین مداربسته و تجهیزات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که همیشه تکنولوژی ها به کمک ما می آیند تا هزینه کمتر و راحتی را در استفاده از دستگاه ها را داشته باشیم ، تکنولوژی poe نیز آمده تا دردسر ما را برای نصب کم کند و هزینه های کابل کشی را نیز کاهش دهد.

این مقاله توسط تیم فنی دیجی ویرا نوشته شده است تا اطلاعات شما را افزایش دهیم.

تکنولوژی POE چیست؟

کلمه POE مخفف Power over Ethernet می باشد این تکنولوژی مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af است که وظیفه ارسال برق بر روی کابل شبکه CAT5 و CAT6 را بر عهده دارد.ما می توانیم از کابل شبکه برای ارسال برق 12 ولت برای تجهیزاتی که نیاز به برق دارند استفاده کنیم و برای این کار احتیاج داریم به سوییچ شبکه ای که از تکنولوژی POE بهره مند باشد تا برق مورد نیاز تجهیزات لازم را از طریق کابل شبکه ارسال نماید.

POE می تواند DATA را با برق DC بهمراه هم در یک بستر کابل شبکه انتقال دهد و دیگر احتیاجی به کابل برق و آداپتور نیست زیرا برق مورد نیاز توسط سوییچ POE تامین می شود و از طریق همان کابل شبکه ارسال می شود و می تواند هزینه ها را کاهش داده و دردسر نصب را کمتر کند.

چه دستگاه هایی از POE استفاده می کنند؟

دوربین مداربسته poe چیست - دوربین poe چگونه کار می کند

POE برای دستگاه های زیر کاربرد دارد.

1 – دوربین مداربسته poe

2 – تلفن های VOIP

3 – تجهیزات وایرلس

4 – سوییچ های شبکه

معمولا تجهیزات شبکه از این تکنولوژی استفاده می کنند و راحتی کار را برای ما ایجاد کرده است و در نقشه کشی برای تامین نیاز شرکت ها تکنولوژی هایی از این قبیل باید در نظر گرفته شود تا بتوانیم تجهیزات مورد نظر را صحیح انتخاب شود.

برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
جناب نورانی 09221001325
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.