نحوه بازیابی فیلم های گمشده از دوربین مداربسته

بازیابی فیلم های DVR / NVR گمشده

روش بازیابی فیلم های گمشده از دوربین های امنیتی

دوربین های امنیتی منزل ما برای تأمین امنیت ملک ما ، به ویژه خانه و خانواده ما در آنجا هستند. با این حال ، اگر مشکلی پیش نیاید ، باید بدانید که چگونه فیلم های گمشده را از دوربین های امنیتی بازیابی کنید ، بیایید در مورد این صحبت کنیم …

بله ، شما بهترین سیستم امنیتی خانگی را دریافت کردید. با این حال ، فناوری ممکن است اشکالات خود را نیز داشته باشد. نمی توان از این امر جلوگیری کرد که دستگاه ها و تجهیزات در بعضی مواقع دچار نقص شوند. به همین دلیل شرکت های معتبر دارای ضمانت و پشتیبانی فنی برای  محصولات خود هستند.

چرا یادگیری نحوه بازیابی فیلم های حذف شده دوربین مدار بسته مهم است

دلیل اصلی عدم وجود سیستم های امنیتی در منزل ، ایمن نگه داشتن خانه و خانواده است. با این حال ، این فقط در مورد خانه های ما صدق نمی کند. همچنین ممکن است در مؤسسات تجاری و سایر اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

بازیابی فیلم های گمشده
بازیابی تصاویر

چرا ضبط فیلم های دوربین مدار بسته مهم است؟

فیلم های ذخیره شده در سیستم های دوربین امنیتی به حل جرایم کمک می کنند. هر چند این جنایات کوچک یا جدی باشد.

به عنوان مثال ، خانه شما قربانی سرقت می شود (زیرا سارقینی وجود دارد که علیرغم حضور دوربین های مدار بسته ، شجاعت برای ارتکاب جرم و جنایت را دارند).

وقتی دوربین های امنیتی خود را بررسی کردید ، نمی توانید فیلم ذخیره شده زمان وقوع آن جنایت را پیدا کنید. آیا دوربین امنیتی شما در خدمت هدف خود بوده است؟

طبیعتاً اینطور نیست. بنابراین ، هیچ تصوری از هویت سارق و نحوه وقوع آن نخواهید داشت.

یکی دیگر از جنایات حل نشده و کسی که می داند ، ممکن است یک “حمله” دوم رخ دهد.

با این حال ، اگر فیلم های مورد نیاز خود را دارید ، می تواند به عنوان مدرک خدمت کند و می تواند به دستگیری مقصر منجر شود. بنابراین حل جرم و پرداخت مجرمان برای آن.

بنابراین ، هنگامی که نقص ها اتفاق می افتد چه کاری انجام می دهیم؟ به خصوص اگر فیلم هایی دارید که در دوربین های امنیتی منزل “گم شده اند”. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی حل این مسئله آورده شده است. در ادامه بخوانید و بدانید که چگونه می توانید فیلم های از دست رفته را از دوربین های امنیتی بازیابی کنید.

چه عواملی باعث از بین رفتن فیلم در دوربین های امنیتی می شود؟

قبل از حل مسئله در مورد از دست دادن ویدیو ، ابتدا به ما بگویید که چرا این اتفاق می افتد. دلایل مختلفی برای از بین رفتن ویدیو وجود دارد.

یکی از دلایل آن مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری است. مواردی وجود دارد که روی فیلمهای ذخیره شده تأثیر می گذارد ، بنابراین آن را خراب می کند یا منجر به از بین رفتن این فیلم ها و تصاویر می شود.

گذشته از مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری ، از بین رفتن فیلم امنیتی دوربین نیز ممکن است به دلیل منبع تغذیه ، سیم کشی و اتصال به اینترنت باشد.

عامل خطای انسانی نیز وجود دارد. به عبارت دیگر ، مواقعی وجود دارد که به طور تصادفی برخی از فیلم های ضبط شده بر روی دوربین های امنیتی خود را حذف می کنیم.

مشکل از بین رفتن ویدئوی دوربین امنیتی نیز ممکن است به دلیل نقص دید مادون قرمز شب ، سیستم عامل قدیمی ، از بین رفتن سیگنال رادیویی یا فساد درایو دیسک سخت باشد.

روش های بازیابی فیلم های گمشده دوربین امنیتی

اکنون ما از اهمیت فیلم های دوربین امنیتی و دلایلی که در گم شدن وجود دارد ، آگاه هستیم. حال ، با ما درمورد روش های مختلف در مورد چگونگی بازیابی این فیلم های از دست رفته و حل مسئله گم شدن ویدیو ، بیاموزید که در موقع نصب ، همکاران ما آموزش کار با دستگاه و بازیابی فیلم های ضبط شده را به شما آموزش  می دهند.

بازیابی فیلم های DVR / NVR گمشده

می توانید فیلم های DVR / NVR را در مرکز بازیابی اطلاعات بازیابی کنید. این معمولاً آخرین روشی است که در صورت عدم موفقیت همه موارد انجام می شود.

این امر در صورت آسیب دیدن جسمی درایو DVR / NVR قابل اجرا است. در این صورت ، ممکن است تصاویر یا فیلم ها در یک مرکز بازیابی اطلاعات که دارای گواهینامه ISO است ، بازیابی شوند.

آنها قادر به بازیابی چنین داده هایی با اطمینان و ایمن از هارد دیسک های خارجی یا داخلی آسیب دیده هستند.

بازیابی ویدیو گمشده دوربین مدار بسته با استفاده از نرم افزار بازیابی ویدیو

مشاوره و خرید واتس اپ
×
جناب سنگی 09206004809
جناب نورانی 09221001325
1 +
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.